משלוחים החזרות והחלפות

אספקת / הובלות המוצרים

  • החברה תדאג לספק כל מוצר הנרכש על ידי מבצע הפעולה באתר, לכתובת בישראל, שהוקלדה בעת הרכישה, תוך 14 ימי  עסקים מיום הזמנת המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.
  • חומרים מסוכנים, אשר ניתנים לרכישה דרך האתר, לא יסופקו לכתובת בישראל שהוקלדה בעת הרכישה והאיסוף יעשה על ידי הרוכש, בכוחות עצמו, בסניף הקרוב למקום מגוריו.
  • החברה תפעל כדי לספק את המוצרים או השירותים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה של המוצרים או השירותים. החברה מתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי.
  • החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב בהספקה ו/או לאי-הספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים  שאינם בשליטתה של החברה, לרבות שביתות השבתות וכיוצ”ב.
  • באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החברה תהיה רשאית להעמיד את המוצרים לרוכשים, במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמם מראש.
  • דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל. הובלה חריגה משמעותה הובלה  לקומות גבוהות, ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם נוסף ו/או אמצעים מיוחדים. בהעדר מעלית, משלוחים מעל 25 ק”ג יסופקו ללקוח רק עד למקום הכניסה לבניין והשליח לא יעלה את המוצרים עד לדירה או משרד.
  • במקרה של הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל, החברה תהיה רשאית לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין  הובלה רגילה.
  • זמני אספקת המוצרים/שירותים כפי שאלה מצוינים בסעיף 67 לעיל או בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים. (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג וימי שבתון).
  • בעת הספקת המוצר או השירות, רשאית החברה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר ו/או  הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי, כפי שנמסר בעת רכישת המוצר, על   גבי שובר, כתנאי למסירה המוצר או הספקת השירות.
  • יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים את עלות אריזת המוצר,  אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל, למעט אם נאמר אחרת.
  • החברה שומרת על זכותה לשנות את דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה הינו המחיר המפורסם  במועד השלמת תהליך ההזמנה של המוצר או השירות (קרי – אישור התשלום, עבור המוצר או השירות, ע”י חברת כרטיסי האשראי).
  • יובהר, כי דמי המשלוח עשויים להיות שונים ממוצר למוצר וייקבעו על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה בהתאם  למשקלם.
  • תעודת ההזמנה של המוצר תוכנס אל הקרטון החיצוני בו ארוז המוצר שנרכש.
  • תעודת המשלוח תודבק על הקרטון החיצוני בו ארוז המוצר שנרכש.

מדיניות החזרות מוצרים

  • החברה  מאפשרת ללקוחותיה להחזיר מוצר שרכש בסניפיה, שנה מיום הקניה (מוצרי חשמל עד 30 יום, מוצרי אלקטרוניקה עד 15 יום), בצירוף קבלה או חשבונית מקורית, באריזתו המקורית ובתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו שימוש.
  • הזיכוי יעשה ע”פ ערכו של המוצר ביום הקניה ובאותו אופן בו נעשה התשלום כמפורט:
  • שולם במזומן – החזרת התמורה במזומן או בשיק מזומן.
  • שולם בשיק – החזרת התמורה במזומן או בשיק מזומן בתוך חמישה ימי עסקים מהמועד שנפרע.
  • שולם בכרטיס אשראי – יתבצע זיכוי חשבון כרטיס אשראי.
  • אין החזרת כסף מזומן על מוצר שנרכש בתווי קניה, שובר מתנה או כרטיס מתנה מגנטי.
  • אין החלפה/החזרת מוצרים שנשברו או התקלקלו כתוצאה משימוש.
  • אין החלפה/החזרת מוצרים שנקנו בהזמנה מיוחדת או התואמת, לפי מידה.
  • אין החלפה/החזרת מוצרים מתכלים.
  • אין החזרת בלוני גז.
  • טיפול במוצר שיש לו תעודת אחריות יינתן בתחנת השרות של אותו מוצר.
  • במקרה של סתירה בין האמור במדיניות זו לבין תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע”א 2010 – יחול האמור בתקנות.